Doručování zboží

Doručování zboží

Zboží pro útulky doručujeme ve dvoutýdenních vlnách. Každý měsíc zajišťujeme dvě hromadné objednávky, které následně doručujeme v koordinaci s vašimi preferencemi. Naší snahou je, aby vše dorazilo včas, v pořádku a bez zbytečného stresu – jak pro vás, tak pro kurýry.

Standardní zásilky do 500 kg

Zásilky do cca 500 kg doručuje náš hlavní dodavatel – firma Samohýl – vlastní dopravou. Pokud objednávku odešleme do 18:00, je možné doručení už následující pracovní den.

Zkušenost nás naučila, že nejlepší je vyhnout se doručení v pondělí a pátek – tyto dny bývají v logistice nejvytíženější. Stejnou zkušenost mají i mnohé útulky, a proto se po dohodě s dodavatelem snažíme preferovat úterý až čtvrtek. Funguje to, je to klidnější a spolehlivější.

Paletové zásilky nad 500 kg

Pokud pomoc pro váš útulek přesáhne 500 kg, využíváme přepravce DACHSER. Objednávky v takových případech odesíláme s předstihem 3 pracovních dnů – např. objednáme v pondělí, doručuje se v pátek.

Pokud jste při registraci uvedli preferovaný den doručení, respektujeme ho a plánujeme doručení tak, aby zásilka dorazila co nejpřesněji podle vašich požadavků.

Preferované časy a kontakt s řidičem

Pokud jste nám sdělili konkrétní časové preference (např. „dopoledne“ nebo „po 15. hodině“), vkládáme tuto poznámku do objednávky. Stejně tak můžeme přidat instrukci, že má řidič volat na kontaktní telefon cca hodinu předem. I když nemůžeme 100% garantovat přesné dodržení času (kvůli dopravě nebo předchozím závozům), děláme maximum pro to, aby o doručení věděl každý dopředu.

Na přání vám také můžeme poslat SMS den předem, kdy zásilka vyjíždí.

Výjimky: měsíční výzvy

V případě, že pro váš útulek probíhá měsíční výzva, doručujeme zboží až po jejím ukončení – obvykle najednou a na paletě. Sami provozujeme útulek a víme, jak praktické je přijmout větší zásilku naráz: jednou se všechno vyloží, nafotí, poděkuje, uskladní – a nemusíte to řešit na několikrát.

Naléhavé situace? Napište nám

Pokud se dostáváte na hranu zásob a nemůžete čekat, dejte nám vědět. Umíme výjimečně objednat i mimo plánovaný termín. Celý řetězec – od dárců přes nás až po vás – dělá tuhle pomoc kvůli chlupáčům. Když je potřeba, hledáme řešení.

A co malé objednávky?

Občas někdo pro útulek objedná jen jednu kapsičku, konzervu nebo balíček pamlsků – a pak celý měsíc nic dalšího. Nemusíte se bát – evidujeme i tyto drobnosti a nezapomínáme na ně.

U takových útulků pak aktivně zařazujeme jejich dárkové poukazy jako doplňkovou možnost pomoci v nákupním košíku, kde je větší šance, že se k nim přidají další lidé a dohromady se vybere dostatek zboží pro smysluplnou zásilku. Jakmile je objem dostatečný, zboží objednáváme a doručujeme jako obvykle.