Nejčastější otázky (FAQ)

1. Jak funguje tento internetový obchod?

V našem internetovém obchodě můžete zakoupit krmivo a jiné potřebné zboží, které je denně spotřebováváno ve zvířecích útulcích a ve spolcích, které se věnují záchraně a péči o zvířata. My následně všechny objednávky spojíme a najednou doručíme do útulku.

2. Jak a proč vznikl tento internetový obchod?

Sami se věnujeme záchraně zvířat už od roku 2012. Když se naše organizace začala rozrůstat a začali jsme získávat podporovatele, kteří chtěli materiálně podpořit naši práci, často docházelo k situaci, že k nám denně jezdilo několik různých kurýrů s různým zbožím. Každé takové pomoci si dodnes velmi vážíme, kdo však pracuje se zvířaty, velmi dobře ví, že je to časově nesmírně náročné. Také nám to komplikovalo práci v terénu. Museli jsme stále zvedat telefony a hledat někoho, kdo by nám byl ochotný balíky vyzvednout.

Tak v roce 2016 vznikl nápad založit internetový obchod preutulky.sk. Tento obchod nám umožnil vytvořit si seznam zboží, které jsme skutečně právě potřebovali. Tento seznam jsme následně sdíleli s našimi podporovateli, a díky jejich podpoře a ochotě zakoupit pro nás toto zboží jsme dostali přesně to nejpotřebnější, co jsme právě potřebovali pro zachraňovaná zvířátka. Obrovskou výhodou je také to, že zboží je k nám doručováno najednou, jedním řidičem, a termín a čas dodání si můžeme předem dohodnout.

Jelikož se projekt osvědčil, začali jsme možnost spolupráce nabízet i dalším útulkům. Dnes je v našem internetovém obchodě na Slovensku zapojeno více než 120 útulků. Protože dlouhodobě spolupracujeme s více organizacemi i v České republice, vytvoření české verze internetového obchodu byla jen otázka času. První objednávka na proutulky.cz přistála v našem systému 8.3.2021. Od té doby prostřednictvím našeho obchodu dostalo 20 útulků materiální podporu v celkové výši více než 1 633 000 českých korun.

3. Kdo provozuje tento internetový obchod?

Diana Truchlíková a Filip Minár.

Práci kolem záchrany zvířat se věnujeme celý svůj život. Za ten čas se nám podařilo zachránit více než 1 900  zvířat. (ke 9/2023)

Naše projekty:

  1. Československý kastrační program
  2. Sdružení za práva zvířat
  3. Centrum pro týraná, zraněná a hendikepovaná zvířata
  4. Centrum převýchovy zvířat
  5. preutulky.sk
  6. proutulky.cz
  7. dogmerch.sk

4. Kdo se u vás může zaregistrovat?

Každý zapsaný spolek nebo jinak oficiálně registrovaný útulek či spolek zaměřený na pomoc zvířatům, který má zájem být součástí našeho projektu.

V praxi se nejčastěji setkáváme s útulky pro psy a kočky, ale vítáme i útulky a spolky pečující o koně, hospodářská zvířata, drobná zvířata a exotická zvířata.

Více informací najdete nahttps://www.proutulky.cz/registrace-utulku/ 

5. Udělal jsem objednávku, kdy přijde krmivo do útulku?

V případě výzvy doručujeme objednávky přednostně, mimo termínů uvedených níže. Zboží objednané přes náš eshop doručujeme najednou, minimálně 1x měsíčně. Výzvy jsou nahazované v předstihu, takže nehrozí že by útulek zůstal bez krmiva. Nemluvě o tom, že aktuální množství objednávek za měsíc přes náš eshop nedokáže pokrýt měsíční spotřebu krmiva daného útulku. To znamená, že nákupem u nás pomáháte útulkem s krmivem - není to jejich jediný zdroj krmiva. Objednávky spracovávame vždy 11. dne v měsíci a 26. dne v měsíci. Objednávky zaplaceno do 11. dne v měsíci do 11:00 budou zpracovávány 11. dne v měsíci. Objednávky zaplaceno do 26. dne v měsíci do 11:00 budou zpracovávány 26. dne v měsíci. Pokud útulek nenasbírá dostatečný počet objednávek, nebo bude velmi nerentabilní samotnou objednávku doručovat, posune se její termín doručování na nejbližší objednací den (buď 26. den v měsíci nebo 11. den v měsíci). Tento posun bude realizován pouze 1x.Presné dodací podmínky jsou v sekci obchodní podmínky.

6. Jsem odcestováním v zahraničí, mám tu účet. Jak mám provést platbu?

V našem eshopu máte několik možností jak provést platbu. Můžete to udělat převodem nebo platbou online přes platební bránu PayPal. Pokud máte účet zřízen v zemi patřící do eurozóny, tak Vaše banka podporuje platby SEPA (Single Euro Payments Area). Díky SEPA se odstranily jakékoli rozdíly mezi domácími a přeshraničními transakcemi. Více informací o SEPA naleznete na www.cnb.cz

Při placení přes platební bránu PayPal může být od Vás vyžadováno vytvoření účtu. Nebojte se ho, je zdarma a usnadní Vám nakupování na internetu. 

7. Udělal jsem objednávku kterou jsem okamžitě uhradil, ale po 14 dnech jste mi poslali zprávu, že neevidujete platbu. V čem je problém?

Náš systém detekuje platby automaticky. Je proto třeba zadat správný variabilní symbol. Občas se stane, že selže technika a platbu nezaeviduje. V takovém případě nám napište email s potvrzením o platbě, platbu parné manuálně.

8. Udělal jsem objednávku 23.5.2024 ale informace o doručení mi přišla až 8.8.2024. Jak je to možné?

Pravidelně se snažíme sledovat skladovou dostupnost zboží, ale protože nejsme jediným odběratelem u našich dodavatelů, je zcela běžné že se zboží vyprodá i během jednoho dne. Náš dodavatel má také své dodavatele. Mnoho produktů odebírá náš dodavatel z různých zemí z Eurozóny i mimo Eurozóny (např. Čína). Proto se může stát, že na naskladnění zboží čekáme i několik měsíců. V případě, že zákazník čeká již více než 45 dní, kontaktujeme ho s možností zrušení objednávky a vrácení peněz.

 

Nejčastější otázky a odpovědi pravidelně doplňujeme. Pokud jste nenašli odpověď, která vás zajímá, budeme rádi, pokud nám napíšete na eshop@proutulky.cz. Děkujeme, že  pomáháte!

  

Accordion Menu