Nejčastější otázky (FAQ)

1. Kdo a proč založil tento internetový obchod?

Internetový obchod www.proutulky.cz založilo Združenie za práva zvierat, o.z., pod které spadá Československý kastračný program. Internetový obchod byl založen proto, že sami provozujeme útulek a víme jaké nepraktické je dostávat denně od kurýrů po 1 pytli krmiva. Také jsme nevěděli předem určit, kolik dárců objednalo krmivo do našeho útulku a proto jsme přemýšleli nad systémem jako to zjednodušit.

2. Udělal jsem objednávku, kdy přijde krmivo do útulku?

V případě výzvy doručujeme objednávky přednostně, mimo termínů uvedených níže. Zboží objednané přes náš eshop doručujeme najednou, minimálně 1x měsíčně. Výzvy jsou nahazované v předstihu, takže nehrozí že by útulek zůstal bez krmiva. Nemluvě o tom, že aktuální množství objednávek za měsíc přes náš eshop nedokáže pokrýt měsíční spotřebu krmiva daného útulku. To znamená, že nákupem u nás pomáháte útulkem s krmivem - není to jejich jediný zdroj krmiva. Objednávky spracovávame vždy 11. dne v měsíci a 26. dne v měsíci. Objednávky zaplaceno do 11. dne v měsíci do 11:00 budou zpracovávány 11. dne v měsíci. Objednávky zaplaceno do 26. dne v měsíci do 11:00 budou zpracovávány 26. dne v měsíci. Pokud útulek nenasbírá dostatečný počet objednávek, nebo bude velmi nerentabilní samotnou objednávku doručovat, posune se její termín doručování na nejbližší objednací den (buď 26. den v měsíci nebo 11. den v měsíci). Tento posun bude realizován pouze 1x.Presné dodací podmínky jsou v sekci obchodní podmínky.

3. Jsem odcestováním v zahraničí, mám tu účet. Jak mám provést platbu?

V našem eshopu máte několik možností jak provést platbu. Můžete to udělat převodem nebo platbou online přes platební bránu PayPal. Pokud máte účet zřízen v zemi patřící do eurozóny, tak Vaše banka podporuje platby SEPA (Single Euro Payments Area). Díky SEPA se odstranily jakékoli rozdíly mezi domácími a přeshraničními transakcemi. Více informací o SEPA naleznete na www.cnb.cz

Při placení přes platební bránu PayPal může být od Vás vyžadováno vytvoření účtu. Nebojte se ho, je zdarma a usnadní Vám nakupování na internetu.

 

4. Udělal jsem objednávku kterou jsem okamžitě uhradil, ale po 14 dnech jste mi poslali zprávu, že neevidujete platbu. V čem je problém?

Náš systém detekuje platby automaticky. Je proto třeba zadat správný variabilní symbol. Občas se stane, že selže technika a platbu nezaeviduje. V takovém případě nám napište email s potvrzením o platbě, platbu parné manuálně.

5. Udělal jsem objednávku 23.5.2017 ale informace o doručení mi přišla až 8.8.2017. Jak je to možné?

Pravidelně se snažíme sledovat skladovou dostupnost zboží, ale protože nejsme jediným odběratelem u našich dodavatelů, je zcela běžné že se zboží vyprodá i během jednoho dne. Náš dodavatel má také své dodavatele. Mnoho produktů odebírá náš dodavatel z různých zemí z Eurozóny i mimo Eurozóny (např. Čína). Proto se může stát, že na naskladnění zboží čekáme i několik měsíců. V případě, že zákazník čeká již více než 45 dní, kontaktujeme ho s možností zrušení objednávky a vrácení peněz.